به وبسایت تولید شیشه آلات آزمایشگاهی پیرکس فن خوش آمدید. x

محصولات پلاستیکی

پلاستیکی،آزمایشگاهی،پلاستیک،ظروف،تفلون،پلی اتیلن،پلی پروپیلن،تفلونی،آموزشی،صنعتی،زیست شناسی،علم

[rev_slider plastici]

با ورود ظروف پلاستیکی به آزمایشگاه بیوشیمی تحول زیادی در روش های آزمایشگاهی حاصل شده است. امروزه مزورها (graduated cylinder) ، بطری ها، ارلن ها ، بشرها، قیف، لوله های سانتریفوژ، لوله های آزمایش ، پیپت های پلاستیکی و سایر وسایل پلاستیکی با کیفیت مناسب و مقاوم به خوردگی و خراش در آزمایشگاه به کار می روند .لازم است قبل از به کار بردن ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی ، خواص و مقاومت آنها و تاثیر آنها در آزمایش مربوطه ارزیابی شود.

انواع پلاستیک که در ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی بکار میرود

پلاستیکی،آزمایشگاهی،پلاستیک،ظروف،تفلون،پلی اتیلن،پلی پروپیلن،تفلونی،آموزشی،صنعتی،زیست شناسی،علم

1) پلی اولفین ها (polyolefins) :

گروه خاصی از رزین ها است که از نظر شیمیایی نسبتاً خنثی است.

شامل پلی اتیلن (polyethylene) و پلی پروپیلن (polyethylene) می باشند .

گرچه اسید سولفوریک غلیظ به تدریج و به آرامی در حرارت اتاق به پلی اتیلن حمله می کند.

پلی اولفین ها به وسیله اسیدها ، مواد قلیایی ، محلول های نمکی و بیشتر محلول های آبی

تحت تاثیر قرار نمی گیرد و نسبت به آنها خنثی است.

هیدروکربن های آروماتیک (aromatic) ، خطی (aliphatic) و کلر دار (chlorinated)

در حرارت اتاق باعث تورم پلی اولفین ها می شوند ، اسید های آلی ، روغن ها و

هالوژن ها به آرامی در ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی نفوذ می کنند. عوامل اکسید

کننده قوی در حرارت های بالا به این گروه رزین ها حمله می کنند.

پلاستیکی،آزمایشگاهی،پلاستیک،ظروف،تفلون،پلی اتیلن،پلی پروپیلن،تفلونی،آموزشی،صنعتی،زیست شناسی،علم

پلی اتیلن و پلی پروپیلن برای ساختن

بطری ، بشر ، جار ، ارلن ، قیف ، پیپت ، تانک ، بورت ، لوله ها و اتصالات ، روپوش نیدل ها ، دریچه های دستگاه ها ، قطره چکان ، هیدرومتر، میکسر ، لوله های آزمایش ، dispenser و غیره به کار می روند .

پلی اتیلن کمی ارزانتر از پلی پروپیلن است و برای ساختن بیشتر ظروف یک بار مصرف پلاستیکی به کار می رود.

پلی پیلن در مقابل حرارت بالا مقاوم تر است و لذا قابل استریل شده می باشد ولی ممکن است پیگمان ها را جذب کرده یا ممکن است رنگ خود را از دست بدهد. می توان ظروف پلاستیکی پلی پروپیلن را به رنگ های مختلف ساخت.

پلاستیکی،آزمایشگاهی،پلاستیک،ظروف،تفلون،پلی اتیلن،پلی پروپیلن،تفلونی،آموزشی،صنعتی،زیست شناسی،علم

2) پلی کربنات (polycarbonate) :

دو برابر قوی تر از پلی پروپیلن بوده و حرارت از °C100- تا °C160+ را تحمل می کند . ولی به اندازه پلی اولفین ها به مواد شیمیایی مقاومت ندارد.این ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی که از پلی کربنات تشکیل شده اند را برای نگهداری اسیدهای قوی ، بازها و عوامل اکسید کننده نباید استفاده شود. پلی کربنات توسط هیدروکربن های آروماتیک و آلیفاتیک کلردار حل می شود.

پلی کربنات در هیدروکربن های آلیفاتیک (بدون کلر) ، بعضی الکل ها و محلول های اسیدی رقیق و نمک ها نامحلول است. چون وسایل آزمایشگاه باید شفاف باشند و تا حد امکان ضد ضربه باشند ، از پلی کربنات برای ساختن لوله های سانتریفوژ و مزورها استفاده می شود.

پلاستیکی،آزمایشگاهی،پلاستیک،ظروف،تفلون،پلی اتیلن،پلی پروپیلن،تفلونی،آموزشی،صنعتی،زیست شناسی،علم

3) فلوروکربن یا تفلون (fluorocarbon or Teflon) :

از نظر شیمیایی خنثی بوده و مقاومت بالایی به خراش و خوردگی (corrosion) در مقابل مواد قلیایی و در حرارت بالا دارند. چون تفلون (FEP1) مقاومت زیادی به حرارت از °C255+ دارند برای ساختن بطری ها و فلاسک های به کار رفته جهت فریز کردن (یخ زدن) به کار می روند، چون آب به تفلون نمی چسبد (non wettable) برای ساختن سرسمپلر ، پیپت و غیره مناسب بوده و کاربرد وسیعی دارند.

ظروف پلاستیکی فلوروکربن خالص ، شفاف ، بی رنگ و خنثی می باشند. در مقابل خوردگی به علت محلول های داغ مثل اسید سولفوریک ، نیتریک ، هیدروکربن های داغ ، کتون ها ، استرها و الکل ها مقاوم می باشند .

چون تفلون خاصیت ضد چسبندگی (anti adhesive) و قابلیت مرطوب نشدن (non wettable) دارند برای ساختن لوله های آزمایش ، میله های میکسر ، درب بطری ها و غیره به کار می روند . ظروف تفلون به آسانی تمیز شده و به سرعت خشک می شوند.محصولات پلاستیکی،آزمایشگاهی،بهترین کیفیت،فروش،لوازم آزمایشگاهی،پلاستیکی

محصولات پلاستیکی آزمایشگاهی

پلاستیکی،آزمایشگاهی،پلاستیک،ظروف،تفلون،پلی اتیلن،پلی پروپیلن،تفلونی،آموزشی،صنعتی،زیست شناسی،علم

        ارلن در پیچ دار

بشر کوتاه با سایزهای متفاوت یکی از چندین خدمات فروشگاه اینترنتی پیرکس فن در زمینه فروش انواع بشر آزمایشگاهی می باشد. خرید انوع حجم های بشر شیشه ای با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی را، از پیرکس فن تجربه نمایید. شما می توانید در صورت نیاز این محصول را از همین صفحه سفارش دهید و […]

بشر دسته دار

استوانه مدرج مزور  

بالن ژوژه در پیچ دار

بورت ساده فروشگاه اینترنتی پیرکس فن در زمینه فروش بورت ساده فعالیت می کند. شما می توانید با تماس تلفنی از قیمت بورت ساده شیر شیشه ای اطلاعات لازم را کسب کنید و یا با انتخاب حجم و تعداد خرید بورت Simple Burette PTFE Stopcock را به صورت آنلاین انجام دهید. بورت از جمله شیشه آلات آزمایشگاهی […]

بطری دهانه تنگ

بطری دهانه گشاد

قطره چکان    

باریل شیر دار

دکانتور

پیپت فیلر

قیف ساده

قیف ایمهوف با شیر متغیر  

قیف بوخنر

فروش پی ست آزمایشگاهی فروش پی ست پلاستیکی (آب فشان) با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی در فروشگاه اینترنتی پیرکس فن به فروش می رسد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون پی ست آزمایشگاهی و سایر ظروف آزمایشگاهی با فروشگاه پیرکس فن تماس حاصل فرمایید. آب فشان، پی ست یا پیست پلاستیکی(به انگلیسی: Wash bottle یا Piset) […]